keskiviikko 28. joulukuuta 2011

Tralalaa pienen tauon jälkeen

Joo eli kröhöm PIENEN tauon jälkeen meitsi on taas messis. Ei oo vaa jonkun takii tullu hirveesti yhtään otettuu kuvii ja nyt sitten myin kamerani ja sain paremman tilalle ja tittidii kaiken näköst mutta siis nyt kun kohta on vuosi vaihtumas niin sen kunniaks tämmönen muistelu postaus. Eli tässä pieni osa siitä mitä vuoteni sisälsi:




                                                           lumessa juoksemista :D

                                               madeiralaisten jätkien kanssa hengailua

                                                      aina niin yhtä sekavaa vapun viettoa

                                                              SUOMEN VOITON juhlimista

                                                                               naamiaisia

                                                                           metsäpiknikkejä

                                                                 ysin loppumisen juhlimista

                                                                               istuskelua

                                                                          auringon ottoa

                                                                             kaahailua    

                                                                       enkelin leikkimistä

                                                                             paljon cocista <3

                                                                           pallon potkimista

                                                                          valokuvailua

                                                           koulussa istumista (huomatkaa es)

                                                                        kahvilla käyntiä :3

                                                                              juhlimista

                                                        suhteiden loppumista ja alkamista