tiistai 29. marraskuuta 2011

Aivan saakelin helmet pippalot

Elikkä lauantaina vietettiin luokan omia pikkujouluja joihin osallistui myös yksi lappalainen, yksi tykkiläinen ja yksi lähihoitaja linjan neiti. Paikkana toimi luokkalaisen kämppä herwoodissa ja menohan oli aivan mahtava. Siis ihan oikeesti. Kuviakin tuli jonkun verran otettua mutta suurin osa ei pääse mun sensuurista läpi, joten tässä tulee vaan pari parasta:









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti