maanantai 28. marraskuuta 2011

Ruokavälkällä

Käytiin Joksun kanssa vähän pyörimässä kaupungilla, kun ruokavälkkä oli pitenpi ku yleensä johtuen kokeesta joka meni päin vittuaaa bdjsesrtagkjvclj.... Selkeää? Juu ja oli muuten luokan omat pikkujoulut tossa lauantaina, niistä kuvia sitten myöhemmin ;)





  EEEEEEEEEIIIII mun rakas laukkuni meni rikki ja olen aivan hirveän järkyttynyt :<<

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti